Menu
Twój wózek

Polityka dostaw

 

Jak długo trwa przetwarzanie i wysyłka mojego zamówienia?

 

Twoje zamówienie zostanie zrealizowane i przekazane kurierowi w ciągu 1–2 dni roboczych od momentu otrzymania i potwierdzenia płatności.

W przypadku zamówień z płatnością przy odbiorze, zamówienie zostanie przetworzone w ciągu 1–2 dni roboczych od momentu, gdy się z Tobą skontaktujemy i potwierdzisz zamówienie oraz adres wysyłki.

 

  • Zamówienia złożone w sobotę, niedzielę lub święta narodowe są przetwarzane następnego dnia roboczego;
  • Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy lub opóźnienia w realizacji zamówienia, otrzymasz od nas powiadomienie e-mail z dodatkowymi informacjami.

 

Termin realizacji zamówień wynosi:

  • Dla krajów europejskich - 5-7 dni roboczych;
  • Dla Stanów Zjednoczonych i Ameryki Północnej - 8-12 dni roboczych;
  • Dla wszystkich pozostałych krajów - 8-18 dni roboczych.

 

Ile kosztuje wysyłka?

 

Koszty wysyłki zależą od wartości zamówienia:

 

Dla zamówień do 199.99 zł:

 

Koszt wysyłki wynosi 20.00 zł.

 

Dla zamówień powyżej 200.00 zł:

 

Wysyłka jest bezpłatna.

 

Jak mogę śledzić swoje zamówienie?

 

Po spakowaniu i wysłaniu zamówienia otrzymasz powiadomienie e-mail zawierające informacje o kurierze, numer przesyłki i link do śledzenia.

 

Mam problem z moim zamówieniem

 

Moja paczka zaginęła w transporcie

 

Jeśli z informacji o śledzeniu przesyłki wynika, że ​​została ona zagubiona, skontaktuj się z nami natychmiast, wysyłając wiadomość TUTAJ.

 

Moja paczka została zwrócona nadawcy

 

Nieodebrane przesyłki lub przesyłki wysłane na nieprawidłowy/niekompletny adres zostaną do nas zwrócone.

Potwierdzając zamówienie, upewnij się, że podałeś kompletne i dokładne dane dotyczące dostawy.

 

Otrzymałem niewłaściwy produkt / W moim zamówieniu brakuje produktów

 

Jeśli otrzymasz niewłaściwy produkt lub jeśli brakuje części Twojego zamówienia, skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość TUTAJ.

Brakujące produkty wyślemy na nasz koszt w ciągu 1-2 dni roboczych.

 

Chcę zmienić dane dostawy lub anulować zamówienie

 

Jeśli chcesz zmienić dane dotyczące dostawy lub anulować zamówienie, skontaktuj się z nami natychmiast, wysyłając wiadomość TUTAJ.

Zamówienia, które zostały już wysłane, nie mogą zostać anulowane.